Ν. Γκαρά: Καμία δέσμευση Μητσοτάκη για τη σιδηροδρομική σύνδεση των λιμανιών της Β. Ελλάδας με αυτά της Βουλγαρίας

Τοποθέτηση της βουλεύτριας Έβρου στην Επιτροπή Περιφερειών της Βουλής για Έξυπνες και Συνδυασμένες Μεταφορές

82

«Αόριστες και ασαφείς οι δηλώσεις από τον κ. Μητσοτάκη για μεγάλα έργα υποδομών της Θράκης» σχολίασε η Βουλευτής Έβρου, Νατάσα Γκαρά, κατά την τοποθέτησή της στην Επιτροπή Περιφερειών της Βουλής.

Πιο συγκεκριμένα η κ. Γκαρά τόνισε πως ο κ. Μητσοτάκης, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του, δεν αναφέρθηκε στην υλοποίηση του κρίσιμου έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης των τριών λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας (Αλεξανδρούπολης – Καβάλας – Θεσσαλονίκης) με τα αντίστοιχα της Βουλγαρίας (Βάρνα, Μπουργκάς και Ρούσε). Αντίθετα αναλώθηκε σε γενικόλογες αναφορές και αοριστίες.

Η κ. Γκαρά υπενθύμισε πως η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ – με κομβικό σημείο τις υπογραφές τον Σεπτέμβρη του 2017, στην Καβάλα, μεταξύ Τσίπρα & Μπορίσοφ – έβαλε στις ράγες ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα για τις συνδυασμένες μεταφορές, ιδιαίτερα στην περιοχή της Βόρειας Ελλάδας, που περιλάμβανε οδικό, σιδηροδρομικό δίκτυο, διαμετακομιστικά κέντρα, κέντρα logistics, λιμανιών, μεταξύ των οποίων και του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης, με την ενεργειακή αναβάθμιση των υποδομών της περιοχής.

Ένα πρόγραμμα γνωστό με την επωνυμία sea2sea project που θα μετατρέψει τη Θράκη και τη Bόρεια Ελλάδα σε διεθνές οικονομικό, αναπτυξιακό κέντρο για την νοτιοανατολική Ευρώπη.

Επιπλέον, η κα Γκαρά αναφέρθηκε στην Επιτροπή στις έξυπνες μεταφορές και συγκεκριμένα στο έργο «Διαμόρφωση στρατηγικής για τις έξυπνες πόλεις και υλοποίηση εθνικού συστήματος διαχείρισης στάθμευσης» που προκήρυξε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ τον Απρίλιου του 2019 με το οποίο προβλεπόταν:

-η δημιουργία κεντρικής πλατφόρμας που θα διαχειριζόταν 20.000 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης σε συνδυασμό με αισθητήρες εδάφους ή οπτικούς αισθητήρες, με τη δυνατότητα τηλεπαρακολούθησης θέσεων που καταλαμβάνονται παράνομα

-η προστασία θέσεων στάθμευσης για ευάλωτες ομάδες πληθυσμού, όπως άτομα με περιορισμένη κινητικότητα και αναπηρίες

-η δυνατότητα επέκτασης και σε άλλες έξυπνες εφαρμογές και στον συνδυασμό αυτών

Κλείνοντας η κα Γκαρά τόνισε πως παρότι είχαν δεσμευτεί κονδύλια ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, η Κυβέρνηση της ΝΔ επέλεξε να προχωρήσει στην απένταξη του έργου παρόλο που δεκάδες δήμοι σε όλη την χώρα είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να το υλοποιήσουν και είχαν προχωρήσει στις απαραίτητες συγκοινωνιακές μελέτες.

Δείτε το βίντεο εδώ