Κώστας Μορφίδης: Οι «αναρμόδιοι» του ΟΛΚ να παρέμβουν πριν η Κυβέρνηση πουλήσει και τον Οργανισμό

Απάντηση στην ανακοίνωση του ΟΛΚ για την απώλεια της μίας γραμμής που συνδέει τα νησιά του Β. Αιγαίου με την Καβάλα, έδωσε ο υπεύθυνος Τύπου της ΝΕ Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Μορφίδης.

Ως γνωστόν, το Υπουργείο Ναυτιλίας έδωσε τη μία από τις δύο επιδοτούμενες γραμμές στη Θεσσαλονίκη. Σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε πως «η νέα διοίκηση του ΟΛΚ, που τοποθέτησε πριν από λίγες ημέρες η Νέα Δημοκρατία, είναι κατάφορα έκθετη και υπόλογη στην κοινωνία της Καβάλας». Η διοίκηση του ΟΛΚ απάντησε ότι ούτε ρωτήθηκε, ούτε αποφασίζει για τις θαλάσσιες ενδομεταφορές, ούτε ζητήθηκε η άποψή της κι ότι ο ΟΛΚ είναι αναρμόδιος, και κάλεσε με σκωπτικό ύφος τη ΝΕ του ΣΥΡΙΖΑ στο μέλλον να ζητά ενημέρωση, για να μην εκτίθεται.

«Όταν μια Κυβέρνηση τοποθετεί μια διοίκηση, προφανώς θα πρέπει να την στηρίζει κι όχι να τραβά το χαλί κάτω από τα πόδια της», τόνισε ο κ. Μορφίδης, μιλώντας στο «Κόκκινο Καβάλας». Και συμπλήρωσε λέγοντας ότι «η γραμμή απέδιδε σημαντικά έσοδα στον Οργανισμό, τα οποία θα τα στερηθεί. Από αυτήν την άποψη, η Κυβέρνηση εκθέτει τον ΟΛΚ».

Υπογράμμισε ότι ο ΟΛΚ έχει ενημέρωση για ό,τι συζητείται και αποφασίζεται στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, κι ως εκ τούτου θα μπορούσε να κάνει παρέμβαση και, τουλάχιστον, να γνωστοποιήσει στους Καβαλιώτες ότι υπάρχει αυτός ο κίνδυνος. Διότι, όπως επισήμανε, η απώλεια της γραμμής έχει άμεση σχέση με την εύρυθμη λειτουργία και την οικονομική επιβίωση του ΟΛΚ.

Στα χέρια ιδιωτών και οι Οργανισμοί;

Επίσης, επέκρινε την Κυβέρνηση επειδή σταμάτησε τη διαδικασία υποπαραχωρήσεων των λιμανιών και προχωρά σε πώληση τόσο των λιμανιών όσο και των Οργανισμών, «κι έτσι, η διοίκηση του ΟΛΚ θα βρεθεί περισσότερο εκτεθειμένη, διότι αυτή θα υπογράψει την πώλησή τους. Αν συμβεί αυτό θα είναι τραγωδία και για την Καβάλα και για την ευρύτερη περιοχή, διότι κινδυνεύουν να περάσουν σε ιδιώτες και τα 5 λιμάνια που έχει ο ΟΛΚ στη διαχείρισή του», είπε ο τέως βουλευτής, σημειώνοντας ότι δεν αντέδρασε ούτε το Επιμελητήριο, αν και συμμετέχει στη διοίκηση του ΟΛΚ!

Τέλος, έκανε αναφορά και στα σχέδια της Κυβέρνησης για τη σιδηροδρομική Εγνατία που θα ένωνε τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης με τα λιμάνια της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, προωθείται χρηματοδότηση από Αμερικανούς της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αλεξανδρούπολης-Μπουργκάς. «Ο υπουργός ακυρώνει τον σχεδιασμό παράκαμψης του Βοσπόρου. Τώρα, θα πάρουν το έργο οι Αμερικάνοι, ενώ ήταν εξασφαλισμένη η διακρατική συμφωνία, ο διακρατικός φορέας υλοποίησης και η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση του συνολικού έργου», δήλωσε ο κ. Μορφίδης, και εξέφρασε την άποψη ότι αυτή η ενέργεια βάζει σε δεύτερη μοίρα την Καβάλα.

 Ακούστε την συνέντευξη του Κώστα Μορφίδη στην εκπομπή των Ευριπίδη Ταρασίδη-Κώστα Φιλίδη «Καβάλα στο Κόκκινο» (Δευτέρα-Παρασκευή 10 πμ-12 πμ):

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here