Εγγυημένη η χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση των μελετών του άξονα Δράμα-Αμφίπολη

Δελτίο τύπου του βουλευτή Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Καραγιαννίδη

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης έκανε αναφορά στα μεγάλα έργα που ολοκληρώθηκαν τα τέσσερα τελευταία χρόνια. Έργα που εκκρεμούσαν για πολλές δεκαετίες, με συμβάσεις που συνεχώς έπαιρναν παρατάσεις, με αποτέλεσμα να δίνονται αποζημιώσεις δισεκατομμυρίων. Και όσα είχαν ολοκληρωθεί, είχαν σωρεία άλυτων τεχνικών θεμάτων, με πλήθος συμβατικών προβλημάτων και εκκρεμοτήτων. Η Εγνατία για παράδειγμα, που κόστισε 6,5 δισεκατομμύρια ευρώ, δεν συνδέεται με κανένα λιμάνι, με καμία πόλη, με καμία τουριστική περιοχή, με καμία βιομηχανική περιοχή στη Βόρεια Ελλάδα. Δεν είναι συνδεδεμένη ούτε με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Το άλλο δεδομένο που παραλάβαμε είναι η ανυπαρξία κάθετων αξόνων. Μελέτες που βάλτωναν σε συρτάρια, μελέτες που αγνοούσαν το αδιαφιλονίκητο γεγονός ότι οι δρόμοι απαιτείται να έχουν αρχή και τέλος, όχι μόνο μέση. Με αυτά τα δεδομένα κληθήκαμε να αναβαθμίσουμε τους οδικούς άξονες. Και αυτή τη στιγμή μπορούμε πια να συζητάμε για τον κάθετο άξονα Δράμας – Αμφίπολης, ο οποίος έχει εξασφαλίσει τους πόρους για να ολοκληρωθούν πλήρως οι μελέτες και βαίνει προς δημοπράτηση.

Σε αυτόν τον αγώνα αντοχής όμως δε βρίσκουμε βοήθεια, ούτε από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης ούτε από τους βουλευτές των άλλων κομμάτων. Το αντίθετο μάλιστα.

Τουλάχιστον είναι κάποια βήματα ποιο μπροστά από τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης που εξαγγέλλει έργα που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί. Κάτι είναι και αυτό.